Chcesz odświeżyć
wizerunek
swojej marki?

Jeżeli decyzję o aktualnym wyglądzie logo podjąłeś za szybko, jeżeli uważasz że jesteś skazany na aktualny wizerunek swojej marki, to chcemy ci powiedzieć że jesteś w błędzie.

Nawet najbardziej znane marki na świecie decydowały się na rebranding i to kilka razy w ciągu swojej działalności. Jeżeli czujesz, że czas na zmianę to jesteś w dobrych rękach.

Nasze realizacje

Skutecznie promuj markę dzięki unikatowemu logo, wyrazistej identyfikacji i nowoczesnej stronie internetowej

Czas na rebranding?

Zlecając pierwszy raz w życiu projekty dot. wizerunku firmy nie mamy pojęcia od czego zacząć. Działamy pod wpływem chwili i bieżących potrzeb. Podejmujemy decyzje wyłącznie w oparciu o własny gust. Tak powstałe projekty często sygnują firmy przez lata.

Być może czujesz, że o tobie mowa, że przyszedł czas, w którym wypracowany przez lata wizerunek mocno odstaje od profilu prowadzonej działalności? Potrzebujesz świeżego spojrzenia, nowoczesnych rozwiązań, a przy okazji nowych klientów ;) Możesz na nas liczyć. Odświeżymy lub zaprojektujemy od nowa: 

  • logo
  • identyfikację wizualną
  • oferty i prezentacje
  • foldery, katalogi, broszury
  • opakowania, etykiety
  • reklamę zewnętrzną
  • stronę internetową

Etapy współpracy

Etap 1

Analiza i strategia

Poznajemy markę,
analizujemy potrzeby

Etap 2

Plan działania

Przedstawiamy proponowany
zakres współpracy

Etap 3

Projektowanie

Realizujemy ustalone
projekty graficzne

Etap 4

Prezentacja projektów

Prezentujemy, konsultujemy,
ustalamy poprawki

Etap 5

Ostatnie szlify

Aktualizujemy i poprawiamy
projekty graficzne

Etap 6

Akceptacja

Przekazujemy zaakceptowane
wersje projektów

Silna marka bazuje na dobrze opracowanej, spójnej identyfikacji wizualnej

Od czego zacząć?

Aby rozpocząć odświeżenie wizerunku musimy dobrze poznać Twoją markę. W jakiej branży funkcjonuje, do jakich klientów trafia. Kim jest twoja konkurencja? Co jest mocną i słabą stroną twojej działalności? 

  • Pierwszy etap prac wymaga najwięcej zaangażowania. Liczymy na Twoje wsparcie i otwartość. Podczas spotkania zrobimy audyt wizerunku twojej marki – logo, materiały identyfikacyjne i reklamowe. Przedstawimy Ci plan zmiany wizerunku.
  • Po doprecyzowaniu i zaakceptowaniu przystąpimy do poszczególnych etapów realizacji prac projektowych.
  • Podpowiemy Ci też co zrobić żeby na tą zmianę przygotować Twoich klientów.

90% marek zostaje z nami na lata, mamy nadzieję, że dołączysz do tego grona.

Dlaczego warto nas wybrać?

  • Zrealizowaliśmy z sukcesem setki projektów logo, identyfikacji wizualnych
  • Praktykujemy od blisko 15 lat
  • Posiadamy ponad 80 opinii zadowolonych klientów, sprawdź Google, Facebook
  • Pracowaliśmy dla znanych marek takich jak KNF, Maczfit, Top Market, Pracodawcy RP
  • Jesteśmy multidyscyplinarni - znamy się na strategii, designie, programowaniu, pozycjonowaniu i social mediach
  • Stawiamy na zrozumienie potrzeb klientów oraz dobre relacje oparte na zaufaniu
  • Budujemy mądrze, ładnie i na lata

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Czy odświeżając wizerunek powinienem też zmienić logo?
Jeżeli logo jest rozpoznawalne, dobrze kojarzy się z marką, godnie ją reprezentuje, a swoim wyglądem również nie wymaga interwencji to zdecydowanie odradzamy. W przypadkach kiedy klienci oczekują jednak pewnej zmiany możemy zaproponować lifting logo czyli poprawienie kosmetyczne wyglądu tak, aby koncepcja znaku pozostała nienaruszona, a poprawie uległa jedynie estetyka.
Boję się, że po zmianie logo klienci nie poznają mojej marki
Nowy wizerunek zapewne u części klientów wzbudzi zaniepokojenie, dlatego też sugerujemy rozpocząć wprowadzanie zmian od kampanii informacyjnej. Social media będą do tego świetnym narzędziem. Informowanie klientów o przyczynach zmiany, postępujących pracach, a następnie wdrożeniu uspokoi znaczną część klientów, a sama zmiana przebiegnie sprawnie i bez niepotrzebnych komplikacji.
Ikona gwiazdy Ikona gwiazdy Ikona gwiazdy Ikona gwiazdy Ikona gwiazdy

Opinie

Średnia ocena 5,00
(na podstawie 84 opinii - Google, Facebook)

Projektowaliśmy dla